Wednesday, February 15, 2012

saya rindu mereka semua kerana mereka telah mewarnai hidup saya.

ni budak yang selalu and suka bercerita cite hantu kat saya. =.= (yown + imran)

my classmate :) *girls..

this is my special presiden class. :p *one in a million. HAHA

boys yang mengade selalu. tapi happening ouhh mereka. SUKA2 ;)

ni mayah. yang selalu bikin saya panas. sbb suka cium orang. HAHA

si comell.. opie and fira. :) sayang korang ouhh.

haha. ni boys kena denda dgn MS.ZIE,our sporting english teacher. diaorang kne round block form 5 sbb tak dpt jwb soalan. ;)

farah and iffah ;)

budak ni selalu ada dgn aku. HAHA (aishah and asma') . THE VERY EXTREME CREATURE.

kami semua susah penat belajar. so apa lagi,snap time.. :)

haa.. lepas class. seronok2 :)

no comment. HEHE. diorang pemalas nak lari. main tipu.. :(

aliff :). sampai skrg semua orang tak dapat memahami dia. 

bergumbira. HAHA

budak pandai. MR. FAUZAN ;)

sempat lagi kann??? :)

apek and fauzan. sempat lagi kan kat koop??

taiko class. irfan and idin. :)

me and mayah. always together gether. HAHA

the bilal :) ZAIDI BACHOK!

the piloose. budak2 lelaki panggil irfan. HOHO

so,inilah cerita kami. kami sayang each other. betul ke??? HAHAHA
hope kita dapat jumpa lagi ye one day.
semoga kita capai apa yang kita impikan dalam hidup.
aku akan tetap ingat korang sampai bila-bila.
jangan tinggal solat eh?
nanti ada rezeki kita buat reunion....
doakan each other. kepada kwn2 perempuan aku,nnti aku akan kasi services free kat korang bila korang nak bersalin nanti. INSYAALLAH. do come to me... i'll give my best treatment to you all. HAHA. aminnnn...
kepada lelaki pulak,sila datang bersama isteri2 anda ye..*isteri-isteri??? tak boleh2.. be LOYAL. haha
bawakla ur wifw datang jumpa aku. nanti aku kasi treatment yang TERBAEKKKKK...
jangan jumpa doktor laki dah. come see mee.. DR.SAKINAH.. aminnnnnnn.... INSYAALLAH.
I'LL GO FOR IT!!! insyaAllah,Allah akan permudahkan jalan aku...
doakan yeee.... :)


AKU SAYANG KORANG SEMUA <3

No comments:

Post a Comment