Wednesday, February 1, 2012

aku rindu dia Ya Allah ...

aku menanti mu..

di mana mereka sekarang ya Allah..
aku menanti kedatangan mereka semua untuk menegakkan kembali agama-Mu,Ya Allah..
sungguh negara Malaysia sekarang sudah bergolak dengan dunia politiknya..
kembalikan lah Islam di negara ku kembali ya Allah..
dan berikanlah kesedaran dan hidayah kepada mereka yang jauh terpesong dari landasan agamaMu yang benar ini Ya Allah..
pulangkanlah pemimpin-pemimpin negara kami yang adil dan berhikmah dalam pimpinannya..
tunjukkanlah mereka cara memimpin dengan berlandasan hukum agama dan syarak.
yang mengikut seperti yang termaktub dalam karya agungMu iaitu Al-Quran,Ya Allah...
jauhkanlah aku dari segala kesulitan dan kepayahan dalam hidup ku sama ada di dunia mahu pun di akhirat.
jadikan lah aku seorang perempuan yang solehah..
campakkanlah hidayah-Mu kepada ku Ya Allah...
sampaikanlah salam rindu ku kepada kekasih-Mu,ya Muhammad bin Abdullah..
aku akan cuba sedaya upaya aku untuk mengikut segala sunnahnya.. InsyaAllah..
jauhkanlah aku dari segala kemewahan dunia ini,Ya Allah..
Aminn.. Ya rabbal alamin......

No comments:

Post a Comment