Friday, August 26, 2011

trial..trial...trial...

assalamualaikum...

huh,debaran nya kian terasa...kehangatan kian terasa.
perasaan semua dah bercampur baur..takowt pun ader nervous segala bagai dah sampai kat perut.
otak pun dah menggelegak panas..
too many things to absorb and to refresh..

takpe2...demi trial and demi masa depan aku dahn family aku jugak..
aku akan teruskan jugak perjuangan nie.
dah tak lama dah..spm tinggal 3 bulan lebih je lagi.
dengar 3 bulan cam lama en?
tapi cuba kira sat..
aderla lebih kurang 80 hari lagi...dah tak lama dah en??

sekejal je rase.dulu abg lie and abg nie yang amik SPm..
tup..tup..ni JAN DI pulak..haishh...cepat betul masa berlalu..
tgk2 JAN DI dah besar dah nak masuk U da.. =.=
macam mane nie..macam trak percaya pulak.tp kne jugak terima hakikat alam..


apa apa pun kau tunggulah ketibaan aku.aku akan berjuang habis habisan untuk dapatkan fast track.
aku nak study abroad macam apa yang mak abah abg lie dan abg mie impikan.
mereka have trust in JAN DI..
so i'll try tu fulfil their dream to see my success.
JAN DI will become a SUCCESSFULL OBSTETRICIAN & GYNAE soon..

dengan iringan doa korang sumelah JAN DI boleh sampai ke tahap nie.
9A+ dalam tangan JAN DI.
Pra TRIAL hari tu JAN DI boleh score..so why not TRIAL MARA ni en??

so...ALL THE BEST JAN DI!!!
do it for all ur beloved ones including JUN PYO!!!!!

strive for infinite excellence, JAN DI!!



No comments:

Post a Comment