Wednesday, April 28, 2010

verrryyyyy depressed..... : (

hmmm...so far,result tuk upss 1 aku kali teruk agak tak stabil.ader yang ok ader yang tak.huhu..tapi,takpe..aku amik nie sebagai pengajaran dan iktibar bwat aku..study awal2 not last minute...mula la terkejar-kejar cam sejarah..sejarah aku tataola nma kate mcm maner..tataola aper salah and  dosa aku,tyme exam mmg tak ingt langsung atau tataula kenapa,boleh tak ingat kena bwat essay dlm bentuk essay..aku buat dalam bentuk point.waaa...!!!!bila tgk kertas kwan2 tyme hantar paper kat pengawas exm,trus dah darah naik smpai ke kepala..cuak abes..tyme tu tawakal je kat Allah..mmg blank tyme na jwb..isi,point ader na tulis..so,kat kelas plak..cikgu suruh tanda sendiri paper.aku punyer Yown yang tolong mark kan..so far paper 1 okla..32/40...huhu..x tinggi maner lg..highest un 36/40..struktur agak hancur.huhu..esei tula probs sket...cikgu bacelapaperaku.dye punyer trkejut and ckp nape aku buat esei dalam bentuk point..aku just wat bodo jela...wat muke slumber...(*-*)huhu...abes tu na ckp aperen???malas na mnjwab...bkn style aku..mak un pesan jgn mnjwab ckp cikgu.katenye nanty tak berkat..tol kan???tyme lpas abes jew waktu sjrah,aku trus jmpe cikgu..mintak tolong kalau nak tolak un markah aq,1 tau 2 mrkh jela.xyahla sparuh..lagi pon,ni 1st tyme aku exam...dalam kecuakan tatao cmner na jwb...hmmm...hopela,sjrh aku 70 and above...nak kutip A..




  english dah lingkup da...toksah katela...hmm...ape la na jadi...tp,mmg senior kate na dpt mrkh utk english mmg agk susa...tgb nyer marking strict cam spm..katenyer na train budak2 biar trbiasa..so,aq ikut jela..tp,nak wat cmner..da tula hasilnye..xper..aku redha...ni baru prmulaah..herokan kalah awl2 dulu...haha...(",")... so far...hmm...agk bad gakla...aku kene struggle lagi.nak2 bila HQ umumkan final sem 1 dprcptkan sminggu...lg la rse cam na matynyer...tambah tension aku...sabor jela..huhu....




hmmm....


xder point da...
ilang smagt daaa....


huhuhu...




WELL KINA!!!!!


JANGAN PUTUS ASA!!!! YOU CAN DO IT!!!!


3.90 and above kay!!! (tak target un 4.00 flat...sorry... : ( .... )






see ya!!!!

No comments:

Post a Comment